piątek, 13 stycznia 2012

Cudowne okładki Murakamiego z całego świata

Haruki Murakami
Mówią, że nie należy oceniać książki po okładce. A okładkę po książce? Można?:) 

Poniżej link do artykułu, w którym porównane zostały okładki powieści Murakamiego z różnych stron świata. Mnie najbardziej urzekła brytyjska wersja Kroniki ptaka nakręcacza.


A oto niektóre polskie okładki. Wśród nich moimi faworytami są Norwegian wood i nieobecny na zdjęciach zbiór opowiadań Ślepa wierzba i śpiąca kobieta.





2 komentarze:

  1. Ja ciągle wybieram książki po okładkach. Zwykle żałuję, a następnym razem nie mogę się oprzeć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, okładka ma tak naprawdę chyb wciąż nie całkiem doceniane znaczenie. Potrafi wiele. Są okładki, które będziemy pamiętać do końca życia. Ale nie o tym chciałem... Urzekł mnie cytat o fabryce chmur. Może nawet bardziej zainteresował mnie lekturą tej książki niż piękne okładki, które zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...